0item(s)

You have no items in your shopping cart.

  •  +48 58 741 72 00

Product was successfully added to your shopping cart.

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek (2014-12-25 óta érvényes)

§ 1. Az online áruház tulajdonosának adatai

A weboldal tulajdonosa (a továbbiakban: az Online Áruház) a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański LENGYELORSZÁG. Adóazonosító szám: 593-158-46-03,telefon: +48 58 741 72 00, a Lengyel Köztársaság gazdasági miniszter által vezetett központi nyilvántartásába és gazdasági tevékenységére vonatkozó információk (a továbbiakban: DIGINET Sebastian Bójczuk, az eladó).

Bankszámlaszámok:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057 - PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003 - SWIFT NESBPLPW - USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002 - SWIFT NESBPLPW - EURO

A DIGINET Sebastian Bójczuk az interneten keresztül bonyolít a kiskereskedelmi értékesítést. A megrendelések a webhely domainjén keresztül érkeznek: https://hpcontrol.hu

§ (2) bekezdés Információk a termékekről, árakról és promóciókról

2.1. Az Online Store-ban elérhető termékek teljesen újak, jogi és fizikai hibák nélkül, és jogszerűen kerültek forgalomba a lengyel piacon.

2.2. Az online áruházban minden termékára lengyel zlotys,és bruttó árak. Minden eladott termékre áfaszámlát állítanak ki. Az áfaszámlát a vevő által megadott címre szállítjuk.

2.3. Az online áruház honlapján bemutatott információk, különösen az árak csak kényelmi célokat szolgálnak, és nem képezik a FORDENZÁTAS SEBASTIAN BÓJCZUK ajánlatát a Polgári Törvénykönyv értelmében, vagy a rendeletek nem képezhetik a követelések alapját. a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK ellen.

2.4. A megrendelés előtt az ügyfélnek a termék leírásával és a weboldalon elhelyezett műszaki adataival kapcsolatos kétségek esetén fel kell vennia a kapcsolatot a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK-dal, hogy tisztázza a kétségeket, és további információkat kapjon.

2.5. Az Online Áruházban elérhető promóciók nem egyesülnek egymással. A megrendelés leadása előtt az ügyfélnek ki kell választania a promóció típusát, beleértve a promóciós árat vagy a promóciós kampányon belül kínált további termékeket és szolgáltatásokat.

§ (3) bekezdés A megrendelés leadása, az adásvételi szerződés elkészítése

3.1. A termékleírásban és a Kosárban meghatározott feltételeknek megfelelően leadott megrendeléseket (szállítási mód, szállítási ár és fizetési mód) a DIGINET-nek történő megerősítést követően a Kosárban meghatározott feltételeknek megfelelően dolgozzuk fel. SEBASTIAN BÓJCZUK VAGYOK. A külföldi országokból érkező megrendelések szállítási feltételei (módszer, szállító vállalat, költségek) egyedileg kerülnek beállításra (beleértve a feladó feltételeit is). Ebben az esetben az Online Áruház új ajánlatot küld, amely új értékesítési feltételeket tartalmaz az ügyfélnek, és az új rendelés további folyamata attól függ, hogy az ügyfél jóváhagyja-e ezeket a feltételeket.

3.2. Az ügyfél a megrendelést az Online Áruház weboldalain elérhető szkripteken keresztül adja le, a termékleírásban és a kosárban (a továbbiakban: a Rendelés) meghatározott feltételek mellett benyújtja a meghatározott termék megvásárlására vonatkozó ajánlatot.

3.3. A megrendelések et a hét minden évben 24 órában lehet letenni. A hétköznapokon szombaton, vasárnap és ünnepnapokon leadott megrendeléseket a jövő hétköznapokon dolgozzuk fel.

3.4. A megrendelés leadása után az ügyfél e-mailt kap az Online Áruházból, amely meghatározza különösen az Ügyféllel és az Orderlel kapcsolatos részleteket.Ez az üzenet az Eladóval és a visszaküldési szabályzattal kapcsolatos információkat tartalmazza. Ez az e-mail nem jelenti az Ügyfél által
tett vételi ajánlat megerősítését, különösen nem jelenti az Ügyfél és a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK közötti értékesítési megállapodást. A visszaigazolást az ellenőrzés után küldjük el az Ügyfélnek, és az Online Áruház minden feltételt elfogad.

3.5. A lehető legrövidebb időn belül (de legfeljebb 3 hétköznap), mivel a megrendelést az üzenet kézhezvételétől függetlenül leszállították (a (3) bekezdésben említett) az ügyfelet telefonon vagy e-mailben felveszi kérjük a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK dolgozója, hogy: erősítse meg az adásvételi szerződés megkötését, beleértve a termék árat, a rendelkezésre állást, a megrendelés befejezési dátumát és egyéb tranzakciós adatokat (a továbbiakban: a visszaigazolás). A visszaigazolás a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK ajánlatának kézhezvételét jelenti a termék Ügyfél általi megvásárlására, és az Ügyfél és a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK közötti adásvételi szerződés megkötését jelenti. Ha azonban a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK dolgozója által kapott visszaigazolás jelentősen megváltoztatja a vételi ajánlat feltételeit, a megállapodást kötöttnek kell tekinteni, és a Megrendelést feldolgozzák, ha az Ügyfél megerősíti a Megerősítés telefonon vagy e-mailben; alternatívaként lehetséges, hogy a visszaigazolást nem küldik el három hétköznapon belül. Ebben az esetben a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK elfogadja a vételi ajánlatot az Ügyfél által benyújtott feltételek mellett

Vagy

arról tájékoztatja, hogy a Megrendelés nem dolgozható fel. A DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK-nak jogában áll megtagadni a Megrendelés feldolgozását, és megtagadni az adásvételi szerződés megkötését, feltéve, hogy a Megrendelést nem lehet jelentősen nehéz feldolgozni, vagy magas költségeket igényel.

3.6 A hiányos vagy helytelenül kitöltött megrendelőlapokat nem dolgozzuk fel, és nem állnak a Megrendelés leadására, és nem kötelezik a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK-ot semmilyen intézkedésre. 
 
3.7. A Megrendelés kifizetését az Ügyfél úgy fizeti ki, ahogyan azt a Megrendelés során választották ki.

3.8. A Megrendelés feldolgozása a Megrendelés visszaigazolásában meghatározott teljes kifizetés kézhezvétele után történik. Ha alulfizetés ről van szükség, a

A rendelési folyamat felfüggesztésre kerül. A készpénzes szállítási fizetési mód kiválasztásakor a folyamat nem követeli meg a teljes kifizetést.

3.9. A DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK mindent megtesz annak érdekében, hogy a megrendeléseket a lehető leggyorsabban feldolgozzák.

§ 4 Kifizetések

4.1. A következő fizetési módok léteznek:

a. Elektronikus pénzátutalás

A vevő a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK által kibocsátott megrendelésre elektronikus pénzátutalással fizeti ki a payu.pl* (biztonságos 128 bites SSL-kapcsolat) keresztül. A támogatott bankok listája a Megrendelés során és a fizetési oldalon látható. Az elektronikus pénzátutalás ellenőrzése néhány órán belül történik (többnyire ugyanazon a napon, max. a következő nap végéig).

b. Fizetés hitelkártyával

A vevő a payu.pl* könyvelési központon keresztül fizeti ki az esedékes összeget (biztonságos 128 bites SSL-kapcsolat). Az ellenőrzés hétköznap 24 órán belül történik.

c. Hagyományos pénzátutalás

Ez a beállítás azok számára van, akiknek a bankszámlája nem támogatott a fizetési oldalon. A fizetés hagyományos pénzátutalással, payu.pl* vagy
egyéni pénzátutalással lehetséges a bankban. Annak érdekében, hogy így fizessen, a kosárban a "Prepaid" opciót kell választania, majd pénzt kell küldenie a következő képpen:

Bankszámlaszámok:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057 - PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003 SWIFT/BIC: PBPBPLPW - USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002 SWIFT/BIC: PBPL - EUROPP

Az ellenőrzés a megrendelést követő 1-3 hétköznapon belül történik.

* Az elektronikus fizetéseket a PayU Inc. vállalat üzemelteti, amely a lengyelországi Poznanban található. Ez a fő vevő a pénzátutalás (a bankszámlakivonat).

d. Kiszállításkor készpénz

Csak készpénzben, a megrendelt termék (készpénzszállítás) vagy személyes beszedése a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK székhelyén történő kézbesítésére kiválasztott személynek.

4.2. A fizetéseket csak azok tehetik meg, akik használhatják a saját hitelkártyát.

4.3. A DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK ügyfél által teljesített fizetés feldolgozása érdekében átadja az Ügyfeleknek a megrendelőt a megrendelőlapon. A rendelési űrlap összes adata automatikusan továbbküldi Payu.pl.

4.4 A megrendelőlap elfogadása és a fizetési mód kiválasztása Payu.pl az Ügyfél automatikusan átkerül a következő kitolási

a. Hitelkártyával történő fizetések - számviteli központ Payu.pl honlapján,

b. Elektronikus pénzátutalással teljesített kifizetések - Payu.pl banki honlapon,

c. Hagyományos pénzátutalással teljesített kifizetések - Payu.pl honlapon.

4.5. A fizetés érdekében az Ügyfélnek meg kell erősítenie a fizetését bizonyos Payu.pl partner honlapján, a jelen Partner által meghatározott elveknek megfelelően. Abban az esetben, ha a rendelési űrlapon bármilyen változtatást hajt végre, és a Payu.pl automatikusan kitölti a kifizetést, előfordulhat, hogy nem dolgozzuk fel.

4.6. A DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK fenntartja magának a jogot, hogy a fent említett fizetési módok némelyikét visszautasítva korlátozza az egyes termékek fizetési módját.

4.7. A pénzátutalási költségeket, jutalékokat és banki, postahivatali díjakat az Ügyfélnek kell fedeznie (beleértve a külföldről történő átutalást is). Abban az esetben, ha a DIGINET termék ért a teljes összeget nem fizeti ki, sebastian BÓJCZUK felfüggeszti a rendelési folyamatot, amíg a kifizetés többi része be nem érkezik.

§ (5) bekezdés Szállítás és szállítás

5.1. A szállítási idő a megállapodás napjától számított legfeljebb 30 napot vesz igénybe. A szállítmány átvételének ideje a megrendelés teljesítéséhez szükséges idő, valamint a szállítási vállalat által meghatározott szállítási idő; többnyire a csomag érkezik jövő hétköznap után a nap a fizetés lefoglalt DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK bankszámlára (az idő nem lehet hosszabb, mint 5 nap).

5.2. A megrendelt termékeket a Megrendelés leadása kor vagy a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK dolgozója által megadott megrendelés megerősítése kor az Ügyfél által megadott címre szállítjuk. A helyes szállítási folyamat érdekében az Ügyfél köteles pontos személyes adatokat és telefonszámat megadni, amelyeket megosztunk a kézbesítő céggel a szállítási idő biztosítása érdekében. Ha nem megfelelő a telefonszám és a személyes adatok, az átszállítás költségeit az Ügyfél fedezi. 
 Egy másik szállítmány is lehetséges, miután előre kifizette. Ebben az esetben a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK dolgozója felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel.

5.3. A megrendelt terméket futárcég szállítja. Az Ügyfél fedezi a Szállítási és Fizetési lapon meghatározott szállítási költségeket https://hpcontrol.hu,  és végül az Ügyfél által kiválasztott kosárban van. A szállítási költségek a Megrendelés értékétől, a választott fizetési módtól és a Termék szállítási módjától függenek. A szállítási költséginformációk a Rendelés kosárba helyezésekor jelennek meg. Ezek a költségek csak a lengyel területen történő szállításokra érvényesek. Az aktuális szállítási költségek a Rendelés leadásakor a Kosárban láthatók.

5.4. A csomag átvételekor az Ügyfél a futárszolgálat képviselőjének jelenlétében köteles ellenőrizni, hogy van-e külső sérülés a csomagon (szakadt ragasztószalag vagy sérült doboz). Ha igen, az Ügyfél köteles megtagadni a csomag átvételét. Ha azonban az Ügyfél úgy dönt, hogy megkapja azt, az Ügyfél a futártársaság képviselőjének jelenlétében köteles összeállítani a kárcselekményt.

5.5. Minden szállítást aláírással kell megerősíteni. Az aláírás megerősíti, hogy a csomag tartalma megfelelően lett kézbesítve. Attól a pillanattól kezdve, hogy az Ügyfél megkapja a csomagot, az Ügyfél felelős a megrendelt termékekért.

5.6. A DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK nem vállal felelősséget az Ügyfél által a Megrendelés során elkövetett hibákért, ami azt eredményezte, hogy nem kapta meg a csomagot, vagy indokolatlanul megtagadta annak átvételét. Az átszállítás költségeit az Ügyfél fedezi.

§ (6) bekezdés Garancia, visszaküldési szabályzat, a szerződéstől való elállás

A kétségek elkerülése érdekében az itt leírt Feltételek és Feltételek nem korlátozzák az Ügyfél jogait, amelyeket a törvény a lengyel területen szabályoz. Abban az esetben, ha létezik ilyen rendelet, akkor lengyel jogot alkalmaznak: A fogyasztói jogokról szóló törvény május 30, 2014 (Law Gazette 24 Június 2014, szakasz 827), A Polgári Törvénykönyv 23 Április 1964. A Polgári Törvénykönyv (1964. sz. 1964. cikk 93. szakasza, további változtatásokkal).

6.1. Jótállási és visszaküldési szabályzat

6.1.1. A Termékek gyártó/importőr/eladó garanciája érvényes lehet a Lengyel Köztársaság területén. Minden termék jótállási ideje a weboldalon található leírásban szerepel. A jótállás részleteit a garanciavállaló által kiadott garanciális változat határozza meg. A legtöbb termék garanciát a DIGINET Sebastian Bójczuk által feldolgozott.  Más esetekben a jótállási adatokkal kapcsolatos információk is rendelkezésre állnak.
 
6.1.2. A javított terméket a Vevőnek szállítják, és a Vevő köteles fedezni a szállítási költségeket. A termékgarancia nem korlátozza a vevő jogait a termék hibáira vonatkozó garancia alapján.

6.1.3. Az Eladó felelős a termékek minden hibájáért a törvény értelmében. Nem fogyasztói értékesítés esetén a garancia nem tartalmaz a Polgári Törvénykönyvben.

6.1.4. A garanciával kapcsolatos igényeket e-mailben info@hpcontrol.eu vagy írásos formában lehet benyújtani az Eladó címére. A szállítási költségeket az Ügyfélnek kell fedeznie.

6.1.5. Az ügyfélnek joga van csökkenteni az árat, vagy elállni a szerződéstől, kivéve, ha az Eladó azonnal kicseréli a hibás terméket a hibamentes termékre, vagy eltávolítja a hibát. Ez a korlátozás nem vonatkozik arra az esetre, ha a terméket az Eladó már kicserélte vagy javította, vagy ha az Eladó nem cserélte ki a terméket a megfelelő hibamentesre, vagy semmilyen hibát nem távolított el.

6.1.6. Az Eladó a termék megfelelő formában történő átérkezésétől számított 14 napon belül elismeri a jótállás szerinti követelést. Ha az Eladó 14 napon belül nem tesz eleget az ügyfél igényeinek, az azt jelenti, hogy az Eladó a kérést indokoltnak tartja. Minden fent említett esetben, amikor az ügyfél kéréseinek megvalósítása új vagy javított termék szállításával jár, a költségeket az Eladó fedezi.

6.2. A szerződéstől való elállás

6.2.1. A fogyasztói jogokról szóló 2014. a távoli helyről és a vállalkozáson kívüli telephelyről szóló megállapodást 14 napon belül indoklás és költség nélkül elkell elállnia a szerződéstől. Ha az Ügyfél az Eladó által kínált legolcsóbb szállítási lehetőségtől eltérő termékszállítást választotta, akkor az Eladó köteles visszaküldeni az Ügyfél költségeit a forgalomba hozatalkor elérhető legolcsóbb szállítási lehetőségnek megfelelő összegre. a Rend.

6.2.2. Az elállási időszak attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor az Ügyfél megszerzi, vagy a fuvarozótól eltérő harmadik fél, és amelyet az Ügyfél a Termék fizikai birtoklását megszerzi.

6.2.3. Az elállási jog gyakorlásához az Ügyfélnek kapcsolatba kell lépnie az Eladóval a döntéssel kapcsolatban. Az Ügyfél használhatja a szerződéstől való elállás deklarációs formáját. A deklarációs űrlap használata nem kötelező.

6.2.4. Abban az esetben, ha az Ügyfél készpénzzel fizet, javasoljuk, hogy a szerződéstől való elállás nyilatkozati formájának tartalmaznia kell a bankszámlaszámot, ahol a pénzt átutalják.

6.2.5. A szerződéstől való elállás minden megrendelt Termékre vagy azok részeire alkalmazható.

6.2.6. A szerződéstől való elállás határidejének betartása érdekében csak az elállási határidőt kell megküldenie az elállási időszak lejárta előtt.

6.2.7. Az Eladó lehetőséget biztosít a nyilatkozat formájában elállása a szerződésből az Ügyfél e-mailben: info@hpcontrol.eu  fax: +48 58 741 72 23 vagy küld: DIGINET Sebastian Bójczuk, Cicha 26 83-000, Pruszcz Gdański LENGYELORSZÁG - javasolt megjegyzés "Visszavonás a szerződésből". Az Eladó azonnal e-mailt küld, amelyben megerősíti, hogy a levél megérkezett.

6.2.8. A fent leírt szerződéstől való elállás esetén az adásvételi szerződés nem tekinthető nem kötöttnek.

6.2.9. Az Eladó legkésőbb a szerződéstől való elállás tól számított 14 napon belül visszatéríti az Ügyfélnek a Vevőtől kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is (a 6.2.1. pontig). Az Eladó felfüggesztheti a visszatérítést, amíg a Termék vissza nem érkezik.

6.2.10 Az Ügyfél a szerződéstől való elállásként, azaz a csomagolási és szállítási költségekként fedezi a visszaküldés minden költségét.

6.2.11. Az Eladó ugyanolyan módon téríti meg a kárt, amelyet az Ügyfél az eredeti tranzakcióhoz használt. Abban az esetben, ha az Ügyfél kifizeti a Terméket a szállításkor, az Ügyfélnek el kell fogadnia, hogy a pénzt a szerződéstől való elállás immár fizetési csomójában szereplő bankszámlán kapja meg.

6.2.12. Az Ügyfél köteles a Terméket a szerződéstől való elállás napjától számított 14 napon belül azonnal, de legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni az Eladónak. A határidő teljesül, ha az Ügyfél a 14 napos időszak lejárta előtt visszaküldi a Terméket. Az Ügyfél által visszaküldött Terméknek tartalmaznia kell az értékesítés időpontjában kiadott összes tartozékot és dokumentumot a címzés céljából: DIGINET Sebastian Bójczuk, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański POLAND. A Terméket vissza kell küldeni minden olyan előnnyel és prémiummal, amelyet a vásárlás során az Ügyfélnek kapott.

6.2.13. Az Ügyfél felelős azért, hogy csökkentse a Termék értékét azáltal, hogy azt a felhasználási módon túl használja. Például: piszkos termék, szerelési jelölések stb. Az Eladónak joga van további költségeket felszámítani az Ügyfélnek a Termék értékének csökkentése miatt.

6.2.14. Az Ügyfélnek nincs joga elállni a szerződéstől, ha (I) a téma zárt csomagban szállított audiovizuális felvételek vagy számítógépes programok, és a csomag a szállítás után nyitva volt, (II) a megállapodás az újságkézbesítésre vonatkozik, kivéve az előfizetést.

§ 7. Személyes adatok

7.1. Az Online Áruház ügyfeleinek személyes adatainak ügyintézője a DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK a személyes adatok védelméről szóló törvénynek (Law Gazette 2002 no. 101 section 926, további változtatásokkal).

7.2. Az Ügyfél a regisztrációs folyamat során szabadon küldi el a személyes adatokat.

7.3. A DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK feldolgozza az Ügyfél személyes adatait a megrendelés feldolgozása érdekében (e-mailek küldése a Megrendelés állapotával kapcsolatos információkkal). A személyes adatok ügyfél általi beküldése ingyenes, de a megrendelés feldolgozásához szükséges. Az Ügyfél személyes adatait megosztjuk más felekkel, például futárcégekkel, fizetési szolgáltatókkal, csak a megrendelés feldolgozása céljából.

7.4. Az Ügyfélnek joga van a személyes adatok frissítésére, feldolgozásának elutasítására vagy eltávolítására. Ha ezek az adatok hiányosak, elavultak, hamisak, vagy törvénysértéssel gyűjtötték őket. Az Ügyfél egyéb jogait és kötelezettségeit a Law Gazette 2002 no. 101 szakasz 926, további chdufianges

7.5. Az Adatvédelmi szabályzat részletei a https://hpcontrol.hu

§ 8. Egyéb kifejezések

8.1. A DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK nem vállal felelősséget a szünetekért az Online Áruház használata során, amelyet a szerver összeomlása, karbantartás stb.

8.2. Az aktuális általános szerződési feltételeket a https://hpcontrol.hu közzé tesszük, és kérésre e-mailben kézbesítik az Ügyfélnek.

8.3. A DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK-nak jogában áll bármikor módosítani a jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmát. A módosításokat 30 nappal azt követően kell alkalmazni, hogy az új Általános Szerződési Feltételeket a 8.2. Minden ügyfélnek joga van törölni a fiókot, ha az Általános Szerződési Feltételekben bevezetett új változások nem kielégítőek.

1. melléklet Modell kivonási űrlap

 

Modell visszavonási űrlap

(ezt a nyomtatványt ki kell tölteni, és a szerződéstől való elállás esetén vissza kell küldeni)

 

     <THE CUSTOMER DATA>

 

.......................................

 

.......................................

DIGINET Sebastian Bójczuk

Csendes 26, 83-000 Pruszcz GdańskiPOLAND

Az I/We (*) el szeretne állni a következő termékek adásvételi szerződésétől:

....................................................................................................................................


Rendelés dátuma: (*)

                                                                             


Rendelés bevételének dátuma: (*)

 


Az ügyfél neve és vezetékneve:

 


Ügyfél címe:

 


Kérjük, küldje vissza a pénzt a következő bankszámlaszám / a következő módon (*)

 


Aláírás (csak papíralapú változatban)

 


Date, Place:

 

(*) – Szükség szerint törölje.

 

 

Contact Us